Friday 5 December 2014

Agen BB Cream by SQ Beauty Kawasan Puchong

Bismillah...

Seperti tajuk diatas, begitu la maksud enrty ini.

Aku adalah agen Seqy Beauty BB Cream yang berdaftar terus dengan pengasasnya; Sepet.

korang boleh lawati blog Sepet . Nama aku ada dalam page tu, memberitahu yang korang boleh je kalau nak COD dari aku. yang sepet tulis Rozilawati 012-931 1015 tu aku ler. :P

yang blog Sepet tak bagitau adelah, no handphone aku memang susahhhhh nau nak dapat line kat dalam office ni. huhuhu.. takkan tu pun aku nak kena mintak sepet inform readers dia kan. melampau sangat la tu.

jadi, kalau korang terasa-rasa nak tau pasal BB Cream ni, atau apa-apa yang berkaitan dengan cream ni, sila la wasap aku ye. nak sms pon boleh. nanti aku boleh reply korang secepat mungkin.

waktu office hour memang susah nak call aku. betul ni tak tipu. tak caya try.
lepas tu bila aku dah keluar office nak balik kan, mula la maxis sms bagitau "..you have 3 missed calls bla bla bla...". hampeh betul kan? orang nak blajar meniaga pon susah. T__________T



Untuk membeli daripada aku, korang boleh samada COD atau postage.
postage untuk sabah sarawak perlu tambahan RM5 ye.

untuk COD pulak, kawasan aku cover seperti dibawah :

(1) : Giant Bandar Kinrara
***lepas office hour pecut, pukul 6.00pm aku dah boleh sampai sini dah

(2) : IOI Mall Puchong
***aku prefer kat banks area opposite IOI Mall tu, tapi apa-apa pun kita boleh bincang ye. oyye, time aku free samada at lunch hour atau after 5.30pm

(3) : Apartment Koi Kinrara, Puchong
***ni tempat kerja aku, boleh datang at office hour ye

(4) : Taman Mas, Puchong
***melalui egen dropship aku, kak ita. boleh contact dia 017-2494810

(5) : Bandar Machang, Kelantan
*** kawasan ni bukan selalu boleh buat COD. hanya bila aku balik kampung je ye. cuti tahun baru 2015 ni aku balik Machang. dijangka dari 1/1/2015 hingga 3/1/2015. 3 hari ada sini.  boleh la kalau nak COD time ni. semalam aku bukak blog sepet si pengasas produk BB Cream SQ saja la intai-intai agen untuk negeri Kelantan. satu pun takde hoi. walaupun orang yang tinggal di kelantan masih boleh beli melalui postage, namun ada jugak orang kelantan yang lebih suka beli COD. jadi, kak cik kak wea tu, buleh la telepo ko wassap ko ataupon mesej ambo kalu nak tau bilo ambo ado kapong. nombor telepon ambo 012-931 1015. sipe nombor ni deh. hehe

(6) Peramu, Pekan, Pahang
*** hahaha... yang ni pulak kampung Ngah. ni belom tau bila nak balik lagi. tapi kalau aku ada sini, tempat paling sesuai jumpa adalah di bandar Pekan, ataupun betul-betul depan IPD baru Pekan. haaa, tu dekat je dengan rumah apak mertua den. ehh, kalau nak datang ambik kat rumah pun lagiiiii aku suka. untung-untung dapat merasa nasi dagang mak mertua kita masak tau. very dap dapp. kalau dah kenal rumah, nak repeat order pun bertambah senang. boleh aku kirim kat mak mertua kalau adik-badik Ngah balik Pekan. ye dok?

ok. tu je la pon nak bagitau.

again, sorry sangat-sangat kalau ada yang call beberapa kali tapi tak dapat. sila wasap ye.

Sekian.

Yg baik dari Allah,
Yg buruk dari Aku.