Friday 9 December 2016

Entry Pertama Menggunakan Handphone Samsung J7 Prime. Testing Je Ni

Ni entry pertama aku menggunakan handphone samsung J7 prime yg aku baruu je beli minggu lepas Sabtu 3/12/2016.
Sebelum ni, aku pakai handphone Lenovo 960 (kot, aku ingat-ingat lupa modelnya)
Sebenarnya lenovo aku elok lagi. Cuma memory dia kecik. Kebelakangan ni tak boleh ada fb dan instagram bersama. Nanti lenovo tu hang. Akhirnya terpaksa aku unilstall ig.
Nak bisnes online pon payah cenggini.
Berbulan jugak aku bertahan. Akhirnya lebur jugak RM1,160.00 aku.
Masa pakai lenovo pernah sekali dua update blog guna handphone.
Dah ada handphone baru ni, ni la entry pertama. Malam td aku try tak berjaya. Ni cubaab kali kedua. Kalau gagal jugak, malas dah aku nak taip lg.
Mari kita test attach gambar sekali..