Monday 5 December 2016

Bawal Pucci Pertamaku

semalam pergi kenduri kawin kawan ngah.
majlis buat di dewan serbaguna seksyen 20 Shah Alam.




tayang muka tuan tanah bersama satu-satunya tudung bawal pucci yang ada.

alkisahnya tudung bawal pucci ni aku tak plan langsung nak beli.
yang terbeli tu pon sebab seorang ex-staff office ni datang waktu dekat-dekat lunch hour. datang bawak tudung untuk  dijual.

so aku pun belek-belek, pastu tanya harga berapa. dia sebut je RM20 selai, terus aku rembat satu.
tudung ni memang licin, tapi takde la licin umpama sutera tu.
walaupun tak selicin sutera, tetaplah aku beli satu sehelai je dulu, takut kalau-kalau tak reti pakai, atau tak suka nak pakai.
memandangkan aku ada sehelai baju baru beli, yang match betul dengan warna tudung ni, pakai la semalam pergi kenduri.
best jugak weh.
bawal pucci bercorak ni memang sesuai sangat la kalau pakai dengan baju plain.

lain takde apa nak bebel dah.

sekian dulu

bye

Yg baik dari ALLAH
Yg buruk dari AKU