Wednesday 16 November 2016

Mek Ada Kat Rumah Aku

dah lama giler aku menyepi dari meng-update blog
padahal hari-hari pun ada je depan PC.

ada je cerita kalau rajin nak tulis. cuma tu la. aku ni kalau mengarang, kang sat lagi ada call masuk, pastu kena issue PO pastu baru nak sambung balik menaip kat blog, sungguh, memang sentiasa terjadi. sudahnya banyak entry aku duk diammm je kat dalam draff. takdenya aku sambung sampai habis. akhirnya aku delete. mood nak bercerita tentang perkara yang aku taip mula-mula tu dah hilang terus.
begitu la.

hari ni punya cerita takde sangat.
mek aku dari kelantan ada sampai pukul 1.30pagi tadi. datang dengan aku aku Jani.
elok sangat la. anak sulung aku si Amir tu demam dah masuk 3 hari. sejak demam memang duduk kat rumah je. nasib baik dah lepas musim periksa. ni mek ada ni mujur sangat la. boleh teman adik beradik tu kat rumah.
mek tak datang pun amir duduk jugak kat rumah. cuma bila ada orang tua teman tu lagi aku rasa selamat. suka la dorang.

datang semata-mata nak teman anak aku ke?
ehh, takkkk.
kisahnya jani datang bawak keropok lekor dari kelantan. datang bukak bonet meniaga kat taman perumahan aku ni. laku keras oii. aku pun tak sangka sangat.
tapi memang sedap pun keropok lekor tu.
mengikut kata jani, pakcik tokey keropok lekor tu ialah supplier kebanyakan keropok lekor yang dijual di pasar besar siti khadijah.
jadi kalau korang beli keropok lekor kat pasar siti khadijah tu, kemungkinan besar datangnya dari kedai pakcik tokey ni.
takde pulak gambar kepok lekor tu. kalau tak, boleh tepek sini buat kenangan.

ok la.
aku ni sebenarnya tengah tunggu quotation metal door frame.
satu supplier ni nak fax, tapi malangnya line fax office aku bengong pulak.
tu yang terbukak blog huhu.

babai dulu
ada masa kang sambung balik

Yg baik dari Allah
Yg buruk dari Aku
tayang muka tuan tanah setelah sekian lama menyepi hihi